25 maj 2013

Deppdag

Söta faster Ulle kom på besök "bara för att" och ställde upp både på studsmattehopp och hopprepsvevande! 

När hon åkt satt jag utslagen i solstolen i flera timmar kändes det som. Så orkeslös och ledsen. Hade tusen saker jag ville göra men orkade bara inte. Jag blir så himla ledsen av trötthet..

Peter ordnade grillmiddag som vi åt ute och grannen har haft konfirmationsfest hela dagen så de bjöd över oss på invigning av deras nya trädeck efter maten. Sitta och prata orkar jag iaf!

Hade en gråtattack i soffan ikväll. Jävla skitcancer!! 

Imorgon är mors dag och barnen är så peppade! De har tydligen tre överraskningar till mig! ❤
Ella ville ge mig mors dagsteckningen hon gjort på dagis redan i fredags! ❤

Hoppas jag har mer ork imorgon...


Ulle hade med sig vackra blommor!



Ella slog sitt rekord från dagis! 24 tror jag det är nu!


Det blåste en hel del idag så Stina och Petson vilade lite inomhus. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar