4 maj 2013

Ont men bra

Tog det lugnt i förmiddags. Var ute lite och var med Stina medan Ella var hos grannen och Peter fixade lite med gräset.

Sen var det kalasdags! Isola och hennes bästis Freja hade maskeradkalas i en gympasal. Ella var ju som sagt Rapunzel och Stina körde på prinsesstuket hon också.
Tjejerna hade det toppen! Men jag hade ont. Försökte strunta i det men jag fick tom tacka nej till att bära Alve för ryggen gjorde så ont... :(

När vi kom hem ville jag ge mig på trädgårdsarbete, men jag valde lite andra saker att göra som inte krävde att man ligger dubbelvikt..
Peter städade bilen både invändigt och utvändigt, Ella var hos grannen igen och Stina körde sitt eget race med Petson! ❤

Vi grillade ikväll igen och tjejerna åt som hästar! Vi hann med lite mys innan läggdags. Åh vad jag är glad för 1,5 sits fåtöljen! Perfekt storlek att gosa med båda tjejerna samtidigt! ❤

Funderade lite på min smärta. Visst är det trist och jag känner mig begränsad och frustrerad, men det är ju samtidigt helt otroligt vad bra jag trots allt mår! Tänk va jobbigt om jag legat i sängen i 4,5 månad!
Cancer suger, men behandlingen är ju faktiskt otroligt mycket mer hanterbar än jag trott!

Bläddrade i min nya bok idag. Ååååhhhh vad jag blev sugen på att börja fixa! Planer gror för att göra en pysselhörna till mig (också)!

Kvällsrundan med hunden var ljummen! Trots vind! Underbart!

Imorgon ska vi fortsätta med trädgården och jag ska köpa penséer till zinkbaljan!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar