24 maj 2013

Toppnotering!

Läkarna var just här.
Hb var bara på 94 trots två påsar blod så jag ska få en påse till.
Neutrofila var på 15 (!!!!!!!)!
Lite skämtsamt sa jag "då kan jag gå och slicka på dörrhandtag och sånt nu då!". Läkaren svarade "nja, det kanske inte är att rekommendera......"
Suck! Ironiiiiii, hallåååå?
JAG tyckte jag var lustig iaf......!

Skönt att få ha fredagsmys hemma ikväll! ❤

Jag ska fortsätta med antibiotika några dagar till, CRP var på 30, och de sa Avelox. Jag bad vänligt men bestämt att det vill jag INTE ha. Det var det som gav mig den där tortyrklådan på fötterna förra gången... Så de fixar nåt annat!

Är lite sjukt glad över att det brukar dröja lite innan de får fram blodet för då hinner jag äta lunch innan jag åker - idag är det spätta med kall sås och kokt potatis! Mums!

1 kommentar:

  1. Det tyckte jag också var lustigt! :-) Stackars doktorn som inte förstår! Är så glad att du mår bättre igen! Hoppas du får en bra dag idag! Tänker på dig! ♥

    SvaraRadera