25 maj 2013

Skönt att vara hemma!

Så himla skönt att vara hemma!

Igår blev det hämtmat och mys i soffan!

Imorse åkte P och tjejerna på fotbollsträning. Meningen var att Ricki och jag skulle komma dit till fots men vi hann inte för Ella fick "ont i magen" och ville inte spela efter bara 10 min.. Samma sak förra veckan. Undrar vad som inte stämmer.. :(

På morgonrundan med Ricki fick jag nästan en chock över hur mkt som hänt i naturen de senaste dagarna! Har ju inte varit ute och gått sen i fredags förra veckan! Underbart! ❤

Medan de andra var iväg och handlade lördagssnarre hade jag lite maskrosjakt i trädgården och rensade i jordgubbslandet. Härligt!
Nu är jag helt slut...
Bah, vill ju vara fit for fight... :(

Är så himla öm i naglarna, eller vad man ska säga.. Både händerna och fötterna. Är rädd att jag håller på att tappa dem...........

Nu är det lördagsgodismys och om en stund kommer Ulle hit och kramas! ❤


Tjejerna var hos Nora, grannflickan "ovanför", och lekte igår!


Jag är frisk nog för att Ricki ska kunna vara hemma igen! ❤


Medan tjejerna var hos grannen passade vi på att mysa i soffan med asken jag fick av svärisarna!


"Mamma, ta kort när vi kramas!"


Redo! Vi ger det ett nytt försök nästa vecka.....


Svart och grönt är så snyggt ihop!


Ser ni randen en bit ner på nageln...? Ser likadant ut på alla naglarna. Det är så ömt... :(


Spännande outfit till dagens lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar