17 maj 2013

Avverkat ännu en dag

De första dagarna ÄR skit. Det vet jag ju. Men det är så förbannat tråkigt varje gång ändå.

I förmiddags levererade jag lite flyttlådor till J, sen tog vi en promenad till nya lägenheten! Så nu hittar jag! :)

Men sen var energin slut.
Jag tänkte lyxa till det med god lunch så åt på Gusto, men inget är ju gott nu de här dagarna. Så jag åkte hem och la mig på soffan. Somnade direkt och vaknade när P och barnen kom hem..

Kvällen var mysig, vi satt ute och tog det lugnt medan tjejerna lekte i trädgården.
Men jag kände ändå att tålamodet och humöret var skit och det går ut över familjen.... :(

Lägger mig tidigt i hopp om att skitdagarna går snabbare och i hopp om att inte känna så mycket värk. Börjar komma krypande nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar