18 maj 2013

Snart är äntligen dagen slut

Tja, vad säger man. Skitdag.

Fina Linda och Oliver kom hit i eftermiddags och bakade rabarberpaj åt oss! Jättemysigt, men jag mådde ju skit...

Jag tog till slut den starkare tabletten och har inte märkt nåt av den. Varken i form av smärtlindring eller biverkningar...

Älskade ungarna har varit så måna om mig. Försökt hjälpa och varit extra gosiga och mysiga... ❤

Så trist att ha skitdagarna på helgen.... Men som P sa, det är ju bra också, för då har jag nån som tar hand om mig.

Har ju känt att jag kommit så långt i behandlingen så fort. Men den senaste tiden har det känts som om det är en evighet kvar. Så trist att operationen hamnar mitt i semestern också...

Vi måste resa bort i höst!

Läggdags. Orkar definitivt inte se ESC.
Ju snabbare det blir imorgon desto snabbare blir jag lite bättre.


Ella hjälper Linda att baka!



1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du har mindre ont idag!♡
    Kram Camilla

    SvaraRadera