19 maj 2013

Regn och värk

Jahopp. Ännu en skitdag för mig. Haft så fruktansvärt ont.. Tom fingrarna gör så ont att jag måste använda tillhygge för att få ut tabletter från kartan..
Kräktes igen strax innan lunch och då hade jag inte tagit fler Tramadol så det var kanske bara trötthet....?

Ella, Stina och farfar kom hem dyngsura efter fotbollen men ändå vid gott mod! Då låg jag i sängen och låg kvar ett tag till.
Efter en stund kom mamma och pappa.
Pappa lagade smarrig lunch som jag åt av först senare... 
Pappa hittade reklambladet från Ryttartorpet som visade sig ha familjedag just idag! Så han trotsade vädret och tog med sig tjejerna dit! De hade flyttat verksamheten inomhus som tur var. De fick se en clown/trollkarl och en rockringstävling mm. En glass slank också ner! :)
På väg därifrån stannade de till vid stallet i hopp om att se lite hästar, men noterade den stora samlingen paraplyer utanför golfklubben och tog en chansning på att P spelat klart. Det hade han! De sprang nästan bokstavligt på varandra!
Under tiden de var borta så sov mamma och jag på var sin soffa. Välbehövligt för oss båda!

Pappa fixade upp armeringsnät vid humlen (som vuxit till dubbel storlek sen i torsdags!) - så fint!

Det har regnat rejält idag så plötsligt har vi gått från att ha kanske lite för högt gräs till att ha en äng!

Ikväll ska jag börja med sprutorna igen. Alltså ännu mer värk. Yey. Not.

Bloggen har varit lite nedstämd de senaste dagarna, minst sagt. Och det blir dystrare utan bilder. Så här kommer lite av varje för att pigga upp både mig och er!


Mormor och Ella trixar med mormors iPad!


Mamma och Peter gör sitt bästa för att se fåniga ut! ❤


Fuktigt väder = underbara lockar! ❤


Tom Stina hade liiiiite lockar idag!

2 kommentarer:

  1. Du är stark och det är helt ok att vara deppig på bloggen;).
    Idag var sista passet för sommarfighten, det kommer kännas tomt.

    Kram på dig och hoppas att vi ses snart fina du.

    SvaraRadera
  2. Bilderna piggade upp mig också! Har en skitdag jag med...

    SvaraRadera