20 maj 2013

Ett av mina paradis

Igår kväll bestämde vi att det nog var bättre för både mig och familjen om jag åkte till torpet ett par dagar.
Jag mår ju askasst och min smärta och min avsaknad av tålamod gör ju vardagen hemma värre än den måste.
Så imorse hämtade pappsen mig!
Efter att barnen och Peter kommit iväg var jag dock tvungen att lägga mig en stund till. Mådde verkligen skit.
Resan till torpet var en pärs, fick avstyra kräkattacker ett par ggr, men jag lyckades.

Har mindre smärta idag än igår men ändå mår jag jättedåligt. Mår ännu konstigare än vanligt i munnen. Mår illa. Ont, framför allt i knän och fötter. Allmän obehagskänsla i hela kroppen, liksom.. Skumt.

Solen har lyst hela dagen och jag har vilat i trädgården hela dagen! Underbart!


Ett av mina paradis!


Mamma lagar Stinas byxor. Vilket pill!


Så här låg jag i nästan 2h i eftermiddags! Och Ricki vid min sida nästan hela tiden....! ❤


Vackra torpet!


Busbild hemifrån.. ❤


Efter lite jakt hittade pappa Juliakaka! Jippiiiii!

2 kommentarer:

  1. Njut så gott du kan ❤ hälsa mor & far. Kramar Veronica

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du blir omhändertagen så fint - hoppas du får möjlighet att njuta i torpet. Puss CL

    SvaraRadera