23 maj 2013

God efterrätt!

Småsov hela fm.
Läkaren kom vid 11 och hade inte så mkt att säga. Inte fått några svar på odlingarna än. Dock kanske jag kan komma hem snabbare än förra gången eftersom jag tar ratiogastrim-sprutorna. Värden stiger nog snabbare, alltså.
Hoppas!
De tog inga nya prover i natt eftersom det var så nära inpå de förra. Så imorgon tas det nya.

Har det trist. Trött och förkyld och uttråkad. Men jag virkar! Har påbörjat ett födelsedagspresentprojekt, på uppdrag av födelsedagsbarnet. Hoppas det blir bra!

Och som vanligt är det bara kasst på TV. Glömde laddsladden till paddan och det är lite trist att kolla på TV i telefonen. Får nöja mig med kassa program och virkning!

Till lunch idag fick vi smarrig rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt! Mums!

Solen skiner och jag får underbara rapporter hemifrån! ❤


Nya projekt hela tiden......! :)


Redd grönsakssoppa och rabarberpaj!




1 kommentar: