2 augusti 2013

Bättre eftermiddag

Usch jag mådde skit tidigare idag. Mest humörmässigt. Skumt.
Men sömn hjälpte!

Grannen Erika knackade på och hade med sig en blomma till mig! ❤

Sen åkte vi till det lokala thaihaket och låtsades att vi var utomlands!
Tanken var sen att vi skulle spela minigolf och kanske till och med bada efteråt, men efter 3 hål hade barnen varit så fullkomligt odrägliga (vilket började vid middagen) att vi var tvungna att bryta och åka hem. Trist men sant...

Imorgon ska det bli 28 grader så jag funderar på om man skulle ta en tur till Leos Lekland!

Imorgon är det dags att byta förbandet. Peter "fick ont" av bara tanken på det, så jag undrar om det finns nån annan jag kan be om hjälp! :)

Svårnattad Stina idag... Snart kan jag lämna "nattningssoffan"!


Blommor och kort från Erika!


Stor tjej nu! Likadan bilstol som storasyster!


Skönt med skuggpromenad men då fick vi myggen på oss istället...




Nej det är inget fel på perspektivet - det ÄR en gigantisk flaska!


Barnens salladsskålar! Perfekt, precis bara det de gillar!


Gott!


Stilstudie 1


Stilstudie 2


Puh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar