23 augusti 2013

Håret är på G!

Igår var jag sådär rastlös igen. De saker jag vill göra kräver mycket mer fysiskt arbete än jag kan förmå just nu. Suck!

Rastlösheten resulterade i en statusuppdatering på facebook och att jag spontanvirkade ett överdrag till en pall!
Facebook-statusen resulterade i att Rosa och Iza kom hit! Yey! Vi är grymma på skitsnack!

Vid lunch kom mamma och pappa också!
De fixade med lite av varje och efter ett tag beordrade mamma mig att sätta mig i skuggan och vila lite. Motvilligt gjorde jag som hon sa och när jag väl suttit en stund kände jag hur trööööööött jag var.... Kloka mamma! ❤

När barnen kom hem var de bara hemma en kortis, sen var det lek hos Hugo och Lisa som gällde. Jag var med upp eftersom de redan hade besök så det blev liksom lite många barn för Erika att hålla koll på. Hon påpekade att håret vuxit!

Efter mat och nattning virkade jag klart dynan! Sen stupade vi i säng. Blev tyvärr en mardrömsnatt för Ella så utöver att jag har svårt att sova ändå och det var supervarmt fick jag byta säng också. Sov illa i Ellas säng också så strax ska jag försöka somna om...

Idag kommer först Frida och sen Kikki! ❤
Kikki stannar hela helgen! ❤

Idag fyller min bror Daniel 40 år! GRATTIS!


Pallen med och utan dynan!


Hååååår!


Till och med ögonbryn och fransar börjar komma! Ni kanske inte ser det men det gör de! Jippi! 
Betyder dock att jag måste börja hålla koll på bikinilinjen och armhålorna igen! :)
(Vad gigantisk min näsa blev på denna bilden!)


1 kommentar: