18 augusti 2013

Virrvarr

(OBS bild på såret längst ner i inlägget!)

Det är ett jädra virrvarr av känslor just nu.

I lördags var det Larsson Cup. Vi åkte ut för att heja på deltagarna när de slog ut och sen åkte vi till torpet. Jag var så trött så jag knappt visste vad jag hette. 
Festen var hos svärisarna men jag var så trött och deppig så det kändes som jag drog ner humöret på alla... :( Skit.

Idag låg vi och drog oss lite, sen åkte Ella till Max och Tina och Peter och Stina gjorde ärenden. Under tiden fixade jag lite här hemma och målade möbler. Då mådde jag hur bra som helst!
När vi sen åkte för att lämna barnen hos svärisarna i eftermiddags var jag ett vrak igen. Svärmor frågade vad jag tittade på. Då hade jag stått jättelänge och stirrat på en klocka som snurrade!

Peter föreslog att jag skulle hitta på nåt kul med en kompis ikväll så jag var på bio med Linda. En rolig film och härligt sällskap så var allt på topp igen!
Så fort jag släppt av henne och var ensam med tankarna igen kom deppen.

Kan inte riktigt förklara. Är liksom bara nedstämd. Har inga specifika tankar eller oro eller nåt sånt, utan bara allmänt nedstämd. 
Är visserligen lite orolig för hur det kommer kännas att bli av med ett bröst. Trodde inte jag skulle bry mig så mkt, har ju så små bröst, men nu känns det väldigt konstigt.
Självklart är det en vanesak osv men ändå...

Har bytt till rena lakan i sängen och ska ta bort nagellacket, packa och Descutan-duscha.
Klockan ringer 06.00.


Före + grundmålat


Peter, svärfar, pappa och svärmor. Peter vann!


Tjejerna hjälper pappa med förberedelserna.


BFFs! ❤


Första lagret. Spännande nyans......... Vi får se hur detta slutar!


Bild på såret 3 veckor efter operation.


3 kommentarer: