3 augusti 2013

Evedal

Peter gillade inte min idé med Leos lekland så vi är på Evedal. Faktiskt första besöket i år, trots att vi bor så nära.
Jag sitter fullt påklädd i skuggan och känner mig negativ. Konstant värk och viss rörelseförhinder gör mig inte på gott humör. Blä.

Som tur är råkade Skarpsvärds med besök vara här så vi är 5 vuxna på 4 barn, varav ett inte badar.

Börjar fundera på vardagen. Det är en vecka kvar av semester/sommarlov och ganska snart börjar min strålning. Har fått kallelse till förberedande undersökning (datortomografi mm) och flera läkarbesök. Kallelsena är så intetsägande så jag vet inte vad allt gäller. Jaja, bara till att dyka upp.

Vardag, ja. Hur mycket ska barnen gå på dagis? När kan jag börja jobba så smått igen? Vad kommer jag att orka? Historiken säger ju att jag brukar vilja (och ibland även göra) mer än jag orkar. Samtidigt som jag vet att mitt jobb är oerhört svårt att göra på deltid. Blir en svår nöt det där...

Funderar över håret också. Det har ju vuxit en del sen senaste rakningen, men det är ju fortf glest. Ska man raka igen?
Längden det har nu är skitfult, så jag måste hela tiden ha nåt på huvudet. Lite bökigt i värmen.

Negativ, var det ja.......


Ogillar skarpt bruna sjöar. Lite tur att jag inte får bada!










Ful frissa och op-BH synlig. Svårt att dölja den, den går så tätt inpå halsen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar