21 augusti 2013

Hemma igen

Sov större delen av fm.
Efter lunch kom Peter och hämtade hem mig. Gick och la mig och somnade direkt.
Det ringde på dörren men jag sov så jag lät det vara.
Visade sig vara Ulle som var här med blommor! ❤
När tjejerna kom hem badade de och då ringde på dörren igen! Det var grannen som också hade med sig blommor! ❤

Ella ville se hur jag såg ut utan bröst så jag tog av mig BHn. Jag hade ju inte kollat så mkt själv heller. Bandaget sitter ju för men man kan ändå ana lite hur det kommer se ut sen..
Ella hade så skön inställning! Var bara nyfiken och tyckte inte alls det var konstigt... Älskade unge!

Känner mig rastlös. Har ju legat still i nästan 3 dagar. Gah!
Mamma och Jessica tycker att jag är knäpp. DU ÄR NYOPERERAD! VILA! 
Det är så svårt!
Bytte barnens lakan innan de la sig. Det får räcka för idag, fast jag eg vill mer..
Ma och pa kommer hit imorgon för att hjälpa mig med allt det där jag vill få gjort....!


Vackra blommor!


2 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma igen och att allt har gått bra. Har tänkt på dig <3

    SvaraRadera