4 augusti 2013

BH-framsteg och kärlsträng

Igår gick jag utan kudden i armhålan och det gick bra!
Idag har jag vanlig BH på mig! Om jag bara är försiktig och inte rör mig i för stora rörelser så når inte bygeln såret.

Funderade lite över smärtan igår och kände och klämde lite. Det är inte såret som gör ont utan överarmen. Googlade lite och funderar nu på om jag fått en eller flera kärlsträngar. Med det i åtanke ökar jag på mina stretchövningar ytterligare. Jag SKA vara fit for Höstfighten som börjar i september!

P spelar golf men är snart hemma och då åker Linda och jag till Lessebo, Strömbergshyttan och Hovmantorp på inredningsbutiksbesök! :)
Precis den sortens batteriladdning jag behöver!

I eftermiddag åker vi till min sjukhuspolare Rosa! De ska passa Ricki medan vi är iväg mån-ons.
Vet redan nu att jag kommer bli så grymt avundsjuk på deras hem och omgivningar! Hon har lovat mig ett besök i stallet också.....! ❤❤❤


Full rulle!


Bagageluckeskugga är bäst, oavsett bil!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar