14 augusti 2013

Deppigt

Dagis och jobb har börjat. Stina gråter när jag lämnar henne på nya avdelningen. Vet ju att det går över snabbt men det hjälps inte, det är jobbigt ändå.
Ella mår finfint!
Ömsom regn ömsom sol hela veckan hittills.
I måndags var jag på stan. Det var inge kul. Folk glodde...
Igår åkte Jessica och jag till torpet.

Idag har jag bara varit hemma. Är jättetrött. Funderar hela tiden.
Inget känns självklart längre.
Är liksom lite smådeppig hela tiden. Och trött. Orkar inte skriva ordentligt ens.

Håret fortsätter växa. Men jag har fortf sån där konstig träningsvärk i ben och fötter när jag varit still ett tag. Jätteömt. Och hjärnan hänger inte med heller.

Armen blir mer och mer mobil, men är fortf lika öm vid beröring.

Trist att jag är så deppig nu redan. Efter förra op var jag j-t nere och deppig och tyckte synd om mig själv flera dagar efter. Inte kul om det går ännu mer utför än nu.

Har köpt längre laddsladdar till telefonen och ipaden till på måndag. Kan ju inte ha lika tur med rumskompisen en gång till!

Imorgon ska jag prova ut en protes.
Konstigt.


Sötskruttorna på väg ut i blåbärsskogen med moffa! 


Mums!


Stina har skördat!




Ser man ut så här på stan så glor folk. Bara så ni vet.


Min fina Linda kom med uppmuntrande blommor efter min deppdag i måndags! ❤


Innan vi åkte hem igår plockade vi lingon!


2 kommentarer: