3 augusti 2013

Restless legs

För andra dagen i rad får jag RLS på eftermiddagen. Det får jag alltid bara på kvällen annars... Och då är botemedlet att gå och lägga sig. Så nu ligger jag här och surar i min säng.

Värmevallningarna fortsätter och när det är årets varmaste dag är det ännu mindre kul än vanligt.
Surar.

De senaste dagarna så har det känts som om jag har träningsvärk i hela underkroppen, inklusive fötterna. När jag vaknar är jag stel och öm. Jättekonstigt! Nu har jag ju inga kemikalier kvar i kroppen? Eller iaf i betydligt mindre mängd än tidigare.
Surar.

Just nu tycker jag ordentligt synd om mig själv, men kan inte komma på en enda (genomförbar) sak som skulle kunna göra det bättre!
Jag är en pina för min omgivning och borde kanske helst bara stänga in mig i sovrummet tills det går över.


1 kommentar: