10 mars 2013

70kg

Gårdagen var en bra dag igen!

På förmiddagen städade vi huset, sen kom mamma och pappa och äldste bror på lunch (som mamma och pappa hade med sig - lyx!) och sen gick vi på promenad med alla 4 hundar. Ella åkte sparkcykel och Stina satt i vagn under en filt. Det var iiiiisande kallt men ändå så mysigt!
Hade lite perukvisning också men fick inte så mkt råd..

Efter lördagsgodisshopping var det vila vila vila eftersom tjejerna ville sitta uppe och kolla på mellofinalen.
Stina ville lägga sig innan första låten ens spelats men vi mutade med lite ryggkillning och då höll hon ut till 7e låten men ville inte mer sen. Trodde de skulle vilja somna i soffan, men icke!
Ella höll ut hela programmet och mer därtill!

Hoppades på sovmorgon men Ella kom in till oss kl7! Jag skulle ändå upp för att träna men hade hellre valt själv när jag skulle vakna...

Idag skiner solen och jag är nyss hemkommen från ett tungt styrkepass i the B-Room! Marklyft, bröstpress, benböj, crunches med gummiband och pushpress tror jag det heter...
JAG TOG 70kg i MARKLYFT!

I eftermiddag ska Ella på kalas och jag följer med!

Imorgon bitti är det dags! Cellgifter here I come!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar