22 mars 2013

Som vanligt! Nästan iaf!

Nu är illamåendet officiellt ÖVER! Woop woop!

Igår var en bra dag! Efter lunch hemma med köpe-pastasallad körde Ella och jag P till jobbet och sen shoppade vi baddräkt till henne och Stina! Passade på att köpa en sjal till mig också - Ella fick välja färg!
Köpte go'-fika och hämtade hem Stina.

Efter fikat var jag heeeeelt slut och tjejerna lekte så himla fint ihop så jag kunde sova en stund i soffan! ❤

Blev mys i soffan med P och Modern Family.

Idag hade jag krafter!
På fm invigde Ella sina badkläder i badkaret och sen bakade vi Dumle-muffins.
Ma och pa kom strax innan lunch eftersom Ricki skulle komma hem efter SPA-vistelsen på torpet och ma och J och jag hade lunchdate.
Sen blev det gående hämtning av Stina eftersom vi inte hade nån bil. Ella hängde med i cykelvagnen.
När vi kom hem fikade vi men tjejerna ville inte ha Dumle-muffins (?!?!?) utan ville hellre ha salta ostkex (?!?!?)! "Övertalade" dem att ta Svamp Bob Fyrkant-kex istället..... 😜

Missade att ge Ella smärtstillande och kom på det efter 9h så det måste ju betyda att hon inte har lika ont längre!

Nu är det fredag kväll och jag sitter med virkningen i knät och kollar på Gladiatorerna och drömmer till träningen på söndag! Får se vad jag kan vara med på med jag SKA dit! 💪





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar