21 mars 2013

Mindre?

Nu har det gått 1,5 vecka sen första behandlingen. Håret sitter fortfarande kvar men illamåendet har hängt i. Igår tyckte jag att jag kände lite mindre, hoppas det fortsätter avta!

Har inte brytt mig så mkt om själva tumören, men igår kände jag på den. Tyckte faktiskt att den redan är betydligt mindre!! Kan det verkligen stämma?! Det kvittar ju egentligen, op blir det ju ändå, men ändå intressant.

Börjar känna att det kommer bli jobbigt med håravfallet..........

Ella opererades i måndags och allt gick bra. Hon var sååååå duktig! Inte en enda ledsen min eller minsta oro! ❤ Hon slapp kräkas blod! Är hemma med henne hela veckan. Det är både mysigt och jobbigt. Jag har ju bara begränsat med krafter och hon vill så mkt....

Igår var jag på VC och la om PICC-linen och lämnade blodprov. Fick en gräddfil in till provtagningen så jag slapp sitta bland alla sjuka. Är ju tydligen som mest infektionskänslig just nu, mitt i cykeln.

Har lite Moment 22-situation. Jag blir deppig av att gå hemma. Jag tänker så mkt på hur jag mår och vad som komma skall. Men jag orkar så himla lite så jag kan inte vara hemifrån så mkt. Så då blir jag ännu deppigare. Bah!

Igår hade jag lite me-time hemma hos J. Cancer-snack blandat med virkning! ❤

Eftersom vintern håller i sig tänker jag köpa en fin hatt! Vad sägs om denna?
http://hatshop.se/hattar-dam/hattar-chloe-cloche-svart/

1 kommentar: