25 mars 2013

Ett dygn

Nu har jag varit på sjukhuset ett dygn.

Lyckades sova lite i eftermiddags.

Min läkare, Martin, kom på besök bara för att säga hej. Han sa att jag kommer få en spruta i samband med nästa behandling som stimulerar tillväxten av vita blodkroppar så jag förhoppningsvis slipper att detta händer igen.
Han sa även att jag nog behöver vara kvar till ons-tors. Han sa det som nåt positivt, att jag "bara" behöver vara här tills dess.
Va??? Jag som hoppades att jag skulle komma hem imorgon.....!! 😭

Stina har inte kräkts nåt mer, men Ella har fått feber.... Skit! Då kan de inte komma och hälsa på och om kräksjukan fortsätter får jag inte åka hem även om mina värden är bra nog.
Peter har ont i halsen också.
Vill ju träffa dem och vill absolut att de ska få klippa mig!
Det är ju inga stora sjok som lossnar än, men de sa att när det börjar så går det fort.
Fan fan fan.

S kom förbi i eftermiddags och hade gott kaffe med sig! Mums! Och choklad..... 😁

Peter var här en sväng också. Tycker synd om honom...
Det kan inte vara kul att vara bredvid....

Tog fram garn och virknål och googlade fram ett enkelt mönster till en sjal! Har lagt en beställning på garn hos Sofia så jag hoppas börja med den imorgon!
Har provvirkat lite. Den riktiga kommer bli i blått/turkost och jag funderar på att dekorera med blommor... Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar