14 mars 2013

Lite deppigt idag

Vet inte vad jag förväntat mig, eftersom jag reagerar så här. Det är bara 4 dagar in i behandlingen och jag är så jävla less. Jävla skit-cancer.
Hur ska jag palla 5 omgångar till?
Samtidigt så är jag ju piggare än jag först trodde.. Men sämre än jag sen trodde..

Fick en obefogad "utskällning" av en dagismamma idag och höll på att bryta ihop.

Men det är väl på tiden att jag deppar lite. Inte så konstigt. Det är ju faktiskt cancer och det suger rätt hårt.

Huvudvärken och tröttheten är det som gör det jobbigt nu. Illamåendet är hanterbart. Klarar dock inte lukter än, heller...
Men att vara helt slut är så förbannat tråkigt! Hade ju sett fram emot att gå här hemma och skrota fast NJUTA av det. Fixa lite, virka lite, läsa lite. Än så länge har jag bara sovit.
Men som sagt, det är ju bara 4 dagar in... Och flera veckor till nästa.

Känner mig frustrerad över träningen... Det som är roligt involverar ju armarna! Kanske ska satsa på löpningen nu i vår, då.....? Eller inte...

Får glädja mig åt att P använder vår FBT nu när inte jag kan! :)

Depp depp depp. :(

1 kommentar:

  1. Tunga perioder kommer och går. Jag hade sådana toppar och dalar under min behandling också. Dessvärre måste du mentalt förbereda dig på att de kan eskalera. Viktigt att du säkrar näringsintag. Jag kompletterade med Cambrige eftersom jag annars åt just ingenting. Tänk inte så mycket utan fokusera på nästa sak i programmet. Vi tänker på dig!

    SvaraRadera