13 mars 2013

Trött var det, ja...

Sov 22-07 och 10-13 och vilade massa i soffan utöver det och hade huvudvärk hela dagen.
Ingen rolig dag mao. Lyckades dock rasta hunden.

Svärisarna hjälpte till med barnhämtning och barnunderhållning tills P kom hem.

Nu ikväll åt vi köttfärslimpa och som vanligt åt barnen som hästar!
Efter maten la jag mig i soffan igen och Ella kom och frågade lite om hur jag mådde och om jag hade mått illa eller inte osv... ❤
Sen kom frågan igen - näääär ska vi få klippa ditt hår?!
Hon tror att det gör ont att tappa håret, för hon jämförde med hur det skulle kännas om man drog loss håret! Lilla gumman!

De senaste åren har mitt gamla tjejgäng hemifrån Onsala/Kungsbacka träffats på middag och fest på Valborg. Karin tog upp tråden i år igen och bjöd in! Jippi! Hoppas jag orkar!

Är småhungrig hela tiden men är inte sugen på nåt..

Måste bestämma nåt om peruken. Just nu lutar det åt den korta... Mest för att det är enklast med skötseln och mest likt mitt hår...

Imorgon ska jag med Ella på inför-operation-besök på sjukhuset.

Trött......

1 kommentar: