29 mars 2013

Längtar!

Igår var äntligen värdena bra nog för att jag skulle få lämna sjukhuset (0,9)! Jippiiiii!
Dessvärre kunde jag ju inte åka hem så det blev till torpet istället.
Haft två mysiga dagar här, även om jag varit helt sjukt trött, men imorgon ska jag äntligen få träffa barnen och Peter igen! ❤
Längtar sååå!

När de kommer ska vi börja med att klippa mig! Fäller nåt helt otroligt nu.. Det är rätt jobbigt att fälla så mkt så det ska bli ganska skönt att slippa!
Tyvärr har inte peruken hunnit komma, så det får bli mössa, sjal och keps ett par dagar.

Gick på en 20 min promenad idag och jag var helt slut efteråt......
Har ju bara suttit i 5 dagar så det kanske inte är så konstigt.. Får vänja kroppen vid rörelse igen lite sakta.

Allt virkande jag gjorde på sjukhuset har gjort att jag fått ont i handleden!!
Men jag kan inte låta bli ändå! Fick ett länktips på FB och överst var ett "recept" (som S och jag kallar det) på virkade ägg. Gav mig på det med en gång men behövde hjälp av mamma så vi testade på var sitt håll. Min blev väääldigt avlång så det såg inte alls ut som ett ägg! Har ju ett år kvar till nästa påsk så jag har tid att förfina tekniken lite.... 😊

Har förberett en skattjakt för tjejerna imorgon! Hoppas det blir bra!

Nu ska jag sova illa kvickt så det blir imorgon snabbt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar