6 mars 2013

Det närmar sig

Proppat J full med info idag!
Både hon och jag var rätt trötta mot slutet av dagen....

Längtade till träningen ikväll, känns som evigheter sen jag tränade ett pass för Betty! Det är så himla skönt att bara släppa alla tankar och skrika lite på kulorna.... Orkade tyngre och fler reps än jag väntat mig!!

Måndag kryper närmre. Börjar bli nervös.....
Det är både skitläskigt och jag längtar.... Det är ju oundvikligt så lika bra att köra igång, liksom.
Samtidigt som jag helst vill slippa, så klart.....

Fick ännu en liten påminnelse om vad som komma skall när fotografens bilder blev klara idag. Tog ju dem eftersom jag ska tappa håret.
UNDERBARA bilder på tjejerna! ❤
Självklart är jag missnöjd med de på mig. Men det hör ju till.

Ella har berättar för kompisarna på dagis att hennes mamma kommer tappa håret för att hon har en sjukdom. En pojke hade sagt "vadå, har hon cancer eller?". "Ja, bröstcancer!"
Hur naturligt som helst! Älskade unge! ❤

Imorgon ska Ella på studiebesök på lasarettet inför sin operation. Hoppas det blir en bra upplevelse och inte läskig.. Hon är inte överförtjust i läkare/sjukhus/nålar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar